I know I'm a bad women but... (97330, OR, Benton County)
I can not help it it's been casual sex pic too long and can't take it any longer! Thing that sucks is I am new here and the only guys I know are friends of my husband so I can't go doing any of them. So if your like me and just need laid hit me up
casual encounters for cute boy whos good with his fingers (97330, Corvallis, Oregon)
Looking for a fun male to hang out with. Nothing serious, just fun. I don't have time for a relationship as I work too much. But I do have needs too. I can be a very dirty girl with the right man. I have photos and my own place. Let me know soon.

Dare to join yor neighbours gangbang tonight? Register and find out!

 
I will FULFILL your Dreams Tonight :-):-):-):-):-):-):-) (Corvallis, Oregon )
Today anyone available later extramarital encounter maybe for happy hour? I think I am sexy not a perfect 10 but sexy. If you ride a Cruiser thats extra points I get so hot on a . lol
sex tape (Corvallis, 97330, OR )
hey. i am hopeless romantic looking for my romeo. haha ..just joking i need nothing serious right now, fun and friendship would be ideal. i know there are a lot of people out there that are looking for the same thing but i really do have a lot to offer inbetween the sheets and hope that this actually works out for us.
Hot Oral Exchange (97330, Corvallis, OR, Benton County)
Looking to give hot oral in a fantasy setting: your office or your place. There will need to be an exchange. If interested send casual local sex with a face pic please. o4

Married women personals are more popular than ever before. Find out if the grass is really greener on the other side of the fence!

 
awesome find...so find me already! (Corvallis, 97330 , Benton County)
So here is the thing...I have been single now for about 6 months. I was in a really long term third sex encounters and have decided I am ready to start dating again. I absolutely love my life! I have an amazing family as well as friends. I would love to meet a man that is also happy with his. I understand that a lot of men have children or are divorced...hahaha damn I am getting old! But, pls don't have too many issues about your past and very little baby momma drama. Physically- I like a guy that is taller than 5'6 and thick so I know you like to eat cuz I love to cook. I am a thicker girl but cute and well proportioned. Personality- Pls, pls, please do not push your religious or political beliefs on me! Love to talk about the topics but I know I won't change you and you sure the hell won't change me ;) Everyone has their preferences so if I might not meet yours pls save us both a bit of time. Thank you for reading :) Your photo will get mine.
easy intimate encounters phone lady in the market for a friend with benifits (97333, Corvallis, OR)
Hi all, I am a 23 year old white woman on the lookout for a no strings situation. I am too busy and stressed out with work and day to day life to deal with all of the regular drama or bull shit that usually is included with romantic relationships. I am 5 foot, 5 inches, short dark brown hair, and a firm, athletic body that's decorated with a bit of body art. I'm looking for a guy between the ages of 20-55 who's got smarts, a sense of humor, and is down to earth. Pics to send.
seeking down to earth man (Corvallis, Oregon )
I like powder, not oil, except in just the right places. I like to have private fun between adults. It's just OUR women for intimate encounters It doesn't matter to me if you just want to sit around and talk, or jump around and play.